ACTIVITATS DIRIGIDES

CONSULTA AQUÍ ELS HORARIS DE LES ACTIVITATS DIRIGIDES

Descripció en ordre alfabètic

Aqua Dance Sessió d’entrenament a l’aigua amb música llatina i comercial. Els exercicis es ballen i es treballen al ritme de la música d’una manera divertida i dinàmica.

Aqua Esquena Sessió d’entrenament a l’aigua enfocada a la millora postural i la tonificació dels principals grups musculars per tal de corregir els moviments quotidians.

Aqua gym Sessió d’entrenament a l’aigua en la que es realitzen exercicis combinats de força resistència amb l’entrenament cardiovascular.

Balls llatins Classes de ball de saló individuals que tenen origen a l’Amèrica llatina. S’hi inclouen txa-txa-txà, salsa, samba, mambo, merengue,  bachata , pasodoble, bolero, tango i reggaetón, entre d’altres. S’aconseguirà aprendre a ballar diferents ritmes de música d’una manera divertida i dinàmica, a la vegada que es millora la posició (de mans, cames i esquena), el ritme i la coordinació, el moviment i l’equilibri.

Bodycombat Entrenament cardiovascular inspirat en les arts marcials. Coreografiat i amb música, els participants realitzen cops de puny, patades i kates, cremen calories i aconsegueixen una major resistència cardiovascular. Programa Les Mills.

Bodypump La classe original amb barra i discos que enforteix i tonifica tot el cos. En una sessió de BODYPUMP treballes els principals grups musculars utilitzant els millors exercicis de la sala de fitness com, per exemple, squats, presses, elevacions i curls. Programa Les Mills.

Cardio Tono Condicionament físic general. Coreografía d’step o treball cardiovascular combinat amb exercicis de tonificació.

Ciclisme indoor És una activitat ideal per aquelles persones que volen realitzar bicicleta estàtica. La sessió de ciclisme indoor consisteix entrenar la capacitat aeròbica pedalant per un itinerari imaginari que el tècnic estructura alhora que marca unes cadències de pedaleig tot seguint el ritme de la música.

Circuit SF Entrenament a la sala de fitness en al que el tècnic@ dirigeix un entrenament amb màquines i  peses amb l’objectiu de treballar la força amb correccions tècniques.

CXWORX Posa a prova la força del core i tonifica els principals músculs (abdominals, esquena i glutis). Augmenta la força funcional necessària per millorar l’estabilitat postural i prevenir lesions. És un entrenament ràpid i efectiu basat en les últimes investigacions.

Escola Esquena Sessió d’entrenament a la sala enfocada a la millora postural i la tonificació dels principals grups musculars per tal de corregir els moviments quotidians.

Estiraments Sessió de 20 minuts destinada a augmentar la flexibilitat general i la relaxació dels diferents grups musculars. Útil per disminuir la tensió i la rigidesa muscular.

G.A.C. Sessió d’entrenament muscular específic de glutis, abdominals i cames.

IOGA Ioga tradicional on es combinen les asanes (postures), pranayama (exercicis de respiració) i la flexibilitat tot enllaçat amb un seguit de moviments. Té com a objectiu incrementar l’estat de salut, la consciència i la relaxació.

HIIT  Activitat dirigida que consisteix en un treball d’intervals curts de temps amb una intensitat molt elevada (vora del 90% de la freqüència cardíaca màxima) combinats amb intervals també curts de descans actiu (60% de la freqüència cardíaca màxima). És l’activitat més exigent, on augmentaràs la potència aeròbica, anaeròbica, tonificaràs i cremaràs calories

Gim suau és una activitat específicament dirigida a la Tercera Edat, on es treballa una sessió de manteniment adaptada a gent de més de 55 anys. Guanys en força, agilitat, coordinació i flexibilitat.

Pilates Activitat on es treballa el cos com un tot, des de la musculatura més profunda fins la més perifèrica amb  l’objectiu d’aconseguir un control precís del cos de la forma més saludable i eficient possible. S’incrementa la força i la flexibilitat del cos.

Zumba Activitat dirigida molt divertida. Es tracta de seguir una coreografia molt senzilla amb música 75% llatina i 25% de tot tipus amb la que es treballa exercici cardiovascular amb una intensitat mitja que ajuda a cremar moltes calories.

https://www.lesmills.es/bodypump/
https://www.lesmills.es/bodycombat/

Recomanacions:

  • Utilitza roba esportiva transpirable, en cap cas es recomana la utilització de peces de plàstic ja que no permeten la transpiració.
  • Tria un calçat esportiu que no hagis utilitzat al carrer i, sempre que sigui possible, amb cambra d’aire.
  • Hidrata’t bé abans, durant i després de realitzar exercici físic.
  • Fer ús de la tovallola en tots els equipaments esportius.
  • Segueix els consells del tècnics i fes les consultes pertinents en cas de dubte.